آموزش فوتبال ، فوتسال و داوری

برگزاری نشست هم‌اندیشی روسای هیئت‌ها و مدیران باشگاه‌های فوتبال کهگیلویه و بویراحمد       

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید پرویز موسوی عصر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به این که هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد امسال به دنبال برگزاری مسابقات فوتبال در رده‌های مختلف در همه مناطق استان است، اظهار کرد: برنامه ما قبل از هر چیز برگزاری با کیفیت مسابقات است.

برای مطالعه کامل مطلب به ادامه مطلب بروید

این مسئول گفت: به همین منظور همه تمهیدات برای برگزاری مسابقات اندیشیده شده و نقل و انتقالات هم برگزار شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: سعی بر این است که مسابقات را به گونه‌ای برگزار کنیم تا در پایان هیچ گونه اما و اگری وجود نداشته باشد و در یک کلام برگزاری مسابقات در کمال آرامش و امنیت از برنامه‌های اولویت‌دار هیئت فوتبال استان است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از نهادها و دستگاه‌های استانی برای کمک به برگزاری مسابقات از جمله نیروی انتظامی، اورژانس و سایر دستگاه‌ها تصریح کرد: انتظار داریم در سال جاری مسئولان بیشتر به فکر ورزش در استان باشند و با حضور در ورزشگاه‌ها حداقل از نظر معنوی مددکار و یاور ورزشکاران باشند.

موسوی در ادامه به برگزاری نشست هم‌اندیشی برای برگزاری مسابقات با حضور روسای هیئت‌ها و مدیران باشگاه‌ها خبر داد و گفت: به همین منظور این نشست در تاریخ دوشنبه 5 مردادماه امسال در محل هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه به لزوم همکاری همه ارکان فوتبال برای برگزاری مسابقات رده‌های مختلف اشاره کرد و با بیان اینکه نباید مسئولان هیئت‌ها و مدیران باشگاه‌ها از زیر بار مسئولیتی که دارند شانه خالی کنند، تصریح کرد: ما نیز به نوبه خود همواره بر کار آن‌ها نظارت خواهیم داشت و اعتقاد داریم باید برابر با قانون و تکلیف همه به وظایف خود برای رشد و تعالی فوتبال استان کمک کنند.

۹۴/۰۴/۳۱
یعقوب جان افزا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">