آموزش فوتبال ، فوتسال و داوری

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۱ ب.ظ

First Touch (تماس اول با توپ ) در فوتبال

موضوع : First Touch (تماس اول با توپ )  در فوتبال


برای دریافت فایل اینجا را کلیک کنید
عنوان: موضوع : First Touch (تماس اول با توپ ) در فوتبال
حجم: 678 کیلوبایت

۰ نظر ۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۰۱
یعقوب جان افزا
يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

نکاتی برای مدیریت زمان مربیان در فوتبال

1 ـ زمانی را برای برنامه ریزی منظم در نظر بگیرید

2 ـ هدف های آینده نزدیک خود را به وضوح تعیین و برنامه ریزی کنید.برنامه های هفتگی خود را بنویسید و انها را دست کم روزی یکبار مرور کنید. کارهایی را که انجام می دهید علامت بزنید.

3 ـ هدف ها را واقعی تنظیم کنید. خوب است هدف ها بلند پروازانه باشند، اما نه آنقدر بلند که دسترسی به انها برای شما غیر ممکن شود. واقع گرا باشید نه فقط درباره تعداد کارهایی که می خواهید انجام دهید بلکه به زمانی که هر کار نیاز دارد توجه کنید.

4 ـ معین کنید چه کارهایی باید انجام شوند و هر یک چه مقدار زمان می برد به سایر کارها الویت کمتری بدهید. روی آنها فقط زمانی کار کنید که کارهایی که باید انجام می دادید به پایان رسیده باشد.

5 ـ محدوده زمانی تعیین کنید. کارهای دیگر را شروع نکنید مگر آنکه بدانید کارهایی را که باید انجام می دادید به اتمام رسیده اند و وقت اضافی دارید.

6 ـ نظامی را برای انجام موثر کارهای جاری تنظیم کنید.

7 ـ تا آنجا که امکان دارد زمان خود را کنترل کنید.زمانهایی را که دیگران نمی توانند مزاحم شما شوند مشخص کنید مگر برای کارهای اضطراری . به دیگران اطلاع دهید این زمانی است که برای به اتمام رسیدن کارها در نظر گرفته اید. این نوع برنامه ریزی به شما و دیگران کمک می کند.

8 ـ مهارتهای متمرکز شدن خود را بهبود ببخشید . برنامه ریزی و پردازش موثر کارهای جاری باعث می شود بتوانید به تمرکز برسید.

9 ـ با سازماندهی یک حیطه کاری و بدون حواس پرتی می توانید به تمرکز بهتر خودتان کمک کنید. در صورت امکان این روش را فقط زمانی استفاده کنید که ان حیطه کاری ارتباط تنگاتنگی با کار کردن شما دارد. کار دیگری را با این حیطه کاری قاطی نکنید زیرا نمی توانید از کاری به کار دیگر بپردازید.

10 ـ موارد مهم را مفصل بنویسید و آنها را نگه دارید.

11 ـ سررسید های زمانی را یادداشت و به آنها توجه کنید.

12 ـ در صورت امکان برخی کارهایتان را به دیگران محول کنید.مطمئن شوید آنها می دانند چه کاری را باید چه موقع انجام دهند.

13 ـ اجازه ندهید دیگران وقت شما را تلف کنند. یاد بگیریدچگونه گفتگوهای تلفنی و حضوری را کوتاه کنید. شما نیز وقت دیگران را نگیرید.

14 ـ جابه جایی سریع بین کارها را یاد بگیرید.

15 ـ زمانی را که احساس می کنید غرق در کارهایتان شده اید کار را رها کنید و تجدید قوا کنید. در هدف هایتان تجدید نظر کنید برنامه هایتان را بازنگری کنید و گسترش دهید و کارهایتان را اولویت بندی کنید.

۰ نظر ۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۷
یعقوب جان افزا